Sunday 3 April 2011

Riadah Kewangan – Perlawanan Bowling

Tahun Kewangan : Biasanya merujuk pada tarikh 1 April hingga 31 Mac.

Pada tahun ini, Riadah kewangan dianjurkan oleh Bahagian Kewangan tempat ku bertugas. Acara dirancang dan merupakan trial @ percubaan kepada aktiviti yang lain. Acara seumpama ini dihasratkan untuk mengeratkan antara kakitangan dan juga tujuannya yang khusus adalah bagi menghargai segala usaha dan kerja yang dilaksanakan sepanjang tahun Kewangan 2010/2011.

Pertandingan Bowling bagi acara riadahnya dan majlis kesyukuran adalah hari penghargaan. Kumpulanku hanya mendapat tempat kedua daripada 5 kumpulan. Perlawanan berjalan dengan lancar dan kebanyakkan pemain menunjukkan semangat keintiman dan perlawanan yang posotif. Diselangi dengan gelak ketawa bila melihat gelagat yang mampu menumbangkan pin Bowling penuh, ada juga insiden yang mengelikan hati bila dengan yakin cuba untuk mengelongsorkan bola tiba-tiba bolanya terlepas dan tergelongsor ke belakang. Tidak kurang juga dengan gelagat yang lucu bila bola hanya mengelongsor ke tepi ( longkang ). Namun semua merasa gembira. Sekurang-kurangnya melepaskkan rasa tekanan kerja sewaktu bekerja.

Tahniah dan terima kasih atas kerjasama yang diberikan. Terima kasih juga kepada penyumbang-penyumbang, hadiah, tenaga dan buah fikira demi untuk merealisasikan acara Riadah Kewangan ini.

IMG_3873-a

IMG_3881

IMG_3879

page1 page2-Group

No comments:

Post a Comment