Saturday 11 September 2010

Semarak Aidilfitri

opis

Suasana Aidilfitri terasa di mana-mana menjelang raya. Kegembiraan terserlah bila mengusai dan menghias rumah. Di pejabat-pejabat juga tidak kurang meriahnya. Saya percaya di mana-mana pejabat telah dihias dengan cantik, diberi cucul, riben bahkan anyaman ketupat juga digantung tanda musim raya. Apa-apa pun dalam kemeriahan Hari Raya ini, perlu diingat kerja jangan lalai, tanngungjawab harus tetap dijalankan.

Disini ku mengambil kesempatan mengucapkan SHR dan MZB kepada Pegawai dan kakitangan di tempatku bertugas. Semoga Syawal kali ini akan menyemarakkan rasa muhibbah dan Mawaddah serta mesra sepanjang menjalankan tugas dan tanngungjawab.

mereka-mereka yang bertugas atau belajar diluar negara, setentunya merasa syahdu bila berjauhan dengan keluarga. “Tidak perlu risau sebab yang pastinya Hari Raya pasti akan berulang setiap tahun”.. ehe.( antara nasihat yang pernah ku dengar dahulu )

IMG_6591p/s: Kepada my staff, SHR dean MZB serta terima kasih atas bantuan dan kerjasama yang diberikan selama ini, walaupun saya baru ditempatkan bertugas bersama kalian. Selaku Pemimpin di sana segala arahan dan teguran adalah sebagai paradikma dan dinamika tugas menuju cemerlangan kerja yang lebih terarah.

No comments:

Post a Comment